KIDSLAB03- LAB IN THE BOX QUICK SAND

KIDSLAB03- LAB IN THE BOX QUICK SAND

SIMPLE, SAFE & READY TO DO SCIENTIFIC EXPLORATION IN A BOX

LAB IN A BOX VARIASI QUICKSAND 👩🏻‍🔬

Wah, adakah saya Pepejal? Adakah saya Cecair? Sayalah “Oobleck” atau “Quicksand”

Anak-anak pasti teruja mempelajari sifat Oobleck yang kelikatannya berubah mengikut tekanan! Ianya Non-Newtonian Fluid

Set eksperimen Lab In A Box ini sesuai untuk anak berumur 8 tahun ke atas, yang tak sabar meneroka keajaiban sains Allah SWT

Tak rugi pun dapatkan LAB IN A BOX ni. Sesuai nak bereksperimen kan, anak-anak pun dah bosan duk ulang buat bende yang sama je hehe

InsyaAllah dengan harga yang berpatutan akan menjamin kualiti masa yang ibu ayah luangkan bersama anak-anak. Seronok nyaa bila angan-angan tu kan buat eksperimen dengan anak-anak hihi 🤭

⤵️ ISI KANDUNGAN KIT LAB IN THE BOX QUICKSAND

🧪 2 BEG OOBLECK POWDER
🧪 4 BOTOL COLOURED SOLUTION
🧪 2 BEKAS PENCAMPURAN
🧪 1 SUDU PLASTIK
🧪 1 MANUAL PANDUAN EKSPERIMENT
🧪 SAIZ BOX : 20CMX 10CM X 10CM
🧪 BERAT : 500GRAM

➡️ LAB TEST USIM
➡️ KELUARAN UNIVERSITI SAINS ISLAM MALAYSIA
➡️ KHAS UNTUK KANAK KANAK
➡️ PERLUKAN PEMERHATIAN IBU AYAH
➡️ SELAMAT DAN MUDAH

HARGA : RM45.00 (1SET)

Video Lab in the Box Quick Sand