KIDSLAB02- LAB IN THE BOX SLIME

KIDSLAB02- LAB IN THE BOX SLIME

SIMPLE, SAFE & READY TO DO SCIENTIFIC EXPLORATION IN A BOX

LAB IN A BOX VARIASI SLIME 👩🏻‍🔬

Anak soleh-solehah boleh bereksperimen dengan Slime! Slime yang boleh kembali ke bentuk asal setelah di kenakan tekanan (dipicit, digenggam)

Mantapkan bakat anak-anak dalam bidang sains dan teknologi, dan ianya bermula di rumah atas bimbingan ibubapa

Set eksperimen Lab In A Box ini sesuai untuk anak berumur 8 tahun ke atas, yang tak sabar meneroka keajaiban sains Allah SWT

Tak rugi pun dapatkan LAB IN A BOX ni. Sesuai nak bereksperimen kan, anak-anak pun dah bosan duk ulang buat bende yang sama je hehe

InsyaAllah dengan harga yang berpatutan akan menjamin kualiti masa yang ibu ayah luangkan bersama anak-anak. Seronok nyaa bila angan-angan tu kan buat eksperimen dengan anak-anak hihi 🤭

⤵️DETAIL ISI KANDUNGAN KIT LAB IN THE BOX SLIME :

🧪 3 magic solution
🧪 3 solution A
🧪 3 jar
🥄 1 spoon

🧪 1 MANUAL PANDUAN EKSPERIMENT
🧪 BOLEH DI BUAT BANYAK KALI

❤️ SAIZ KOTAK: 20CMX 10CM X 10CM
❤️ BERAT : 350GRAM
❤️ LAB TEST USIM
❤️ KELUARAN UNIVERSITI SAINS ISLAM MALAYSIA
❤️ KHAS UNTUK KANAK KANAK
❤️ PERLUKAN PEMERHATIAN IBU AYAH
❤️ SELAMAT DAN MUDAH

HARGA : RM45.00 (1SET)

Video lab In The Box Slime